سئو و بهینه سازی سایت

چگونه برای بک لینک ها و رپورتاژها لینک سازی کنیم؟

قوی کردن بک لینک ها و رپورتاژ ها

پروسه لینک سازی و ساخت بک لینک علاوه بر مهم و حساس بودن، یک ویژگی دیگری نیز دارد و آن هم پیچیده بودن لینک سازی هاست.

وقتی شما اقدام به ساخت بک لینک و یا انتشار رپورتاژ کنید و سپس آن را به حال خود رها کنید، واضح است که بعد مدتی از ارزش و اعتبار ساقط خواهند شد. چرا که در دنیای واقعی، لینک هایی که ساخته می شوند باید به صورت کاملا رندوم و متفاوت از منابع دیگر بک لینک بگیرند تا بتوانید طبیعی سازی لینک سازی را به حداکثر برسانید.

لینک سازی برای بک لینک های ساخته شده

ما در لینک سازی یک لایه اصلی داریم و سپس در لایه های بعد نیز برای لینک های ساخته شده در لایه اصلی لینک سازی می کنیم. به این نوع از لینک سازی، لینک سازی چند مرحله ای یا چند لایه ای گفته می شود.

لایه های اصلی از آنجائیکه به طور مستقیم به سایت اصلی ما لینک می دهند بسیار حائز اهمیت هستند. به همین خاطر ما همواره لینک های با کیفیت خود را در لایه های اصلی می سازیم. اگر قصد خرید بک لینک با کیفیت دارید کافیست به صفحه خرید بک لینک مراجعه نمائید.

پس از لینک سازی در لایه های اصلی کافیست با توجه به نوع بک لینک هایی که ساخته اید برایشان لینک سازی کنید.

لینک سازی برای بک لینک و رپورتاژ (تقویتی)
لینک سازی برای بک لینک و رپورتاژ (تقویتی)

یکی از روش های لینک سازی مناسب برای بک لینک های ساخته شده، لینک سازی در وبلاگ های فعال، شبکه های اجتماعی و همینطور سوشیال بوکمارک هاست.

لینک سازی های تقویتی لازم است طبق یک استراتژی کاملا مشخص پیاده سازی شوند تا هم بتوانند طبیعی جلوه کنند و هم ارزش و اعتبار بک لینک های شما را بالا ببرند. تیم سئوسل با ارائه پکیج بک لینک های تقویتی، قادر هستند لینک سازی تقویتی بک لینک ها و رپورتاژهای شما را با بالاترین کیفیت و موثرترین شیوه اجرا نمایند.

نکات مهم در لینک سازی های تقویت کننده

  • حتما در منابعی لینک سازی کنید که عمر نسبتا بالاتری داشته باشند.
  • لینک دادن با کیوورد اصلی در لینک سازی های تقویتی ریسک بالایی ندارد اما همچنان بهتر است در این نوع از لینک سازی ها نیز تنوع انکرتکست را رعایت کنید.
  • تنوع در انتخاب منابع لینک سازی تقویتی مهم هستند. یعنی سعی کنید در سرویس های مختلف و متنوع برای بک لینک های خود لینک سازی کنید. هرگز این فکر را نکنید که لینک های لایه دوم برای گوگل قابل شناسایی نیستند.
  • برای لینک های لایه دوم نیز همانند لینک های لایه اصلی لینک سازی کنید. در واقع چند مرحله ای کردن و لایه شدن ساختار بک لینکی سایت شما می تواند طبیعی سازی پروسه لینک سازی را افزایش دهد با این شرط که فاکتورهای مهم در این خصوص را کاملاً رعایت کرده باشید.
  • از نقشه ها یا مپ های متفاوت برای لینک سازی استفاده کنید. تیم سئوسل در لینک سازی های تقویتی به طور معمول حداقل در 4 یا 5 لایه لینک سازی می نماید که در هر بار لینک سازی این مپ ها کاملاً تغییر می کنند تا قابلیت تشخیص توسط گوگل وجود نداشته باشد.

این صفحه شامل 2 دیدگاه می‌باشد.

  1. اگه برای بک لینک هامون لینک نسازیم یعنی جواب نمیدن؟

    1. سلام و عرض ادب
      ببینید باید طبیعی رفتار کنید. این که لینک بسازید یا نه بستگی به این داره که فعالیتتون به چه صورت هست. هر روشی که طبیعی تر هست، باید دقیقا همون روش رو اجرا کنید. پس لینک سازی برای بک لینک ها و رپورتاژها چون در واقعیت کاملا طبیعی هست، بهتر هست توسط شما اجرا بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *