سئو و بهینه سازی سایت

بک لینک بخریم یا رپورتاژ ؟

سوالی کاملا اشتباه و غیر منطقی

وقتی نوبت به سئو خارجی سایت می رسد، اکثر ذهنیت ها به سمت بک لینک و رپورتاژ می رود که البته طبیعی است. مساله آن جا مهم می شود که برخی می پرسند بک لینک بخریم یا رپورتاژ؟

بک لینک یا رپورتاژ؟

این سوال اساساً اشتباه است. ما قبلا در صفحه خرید بک لینک به طور کامل توضیح داده ایم که رپورتاژ آگهی، خود نوعی بک لینک محسوب می شود. البته به شرط آنکه لینک سایت خود را درون رپورتاژ قرار داده باشید.

بنابراین بهتر است سوال اینگونه پرسیده شود: چه نوع بک لینکی بخریم؟

چه نوع بک لینکی بخریم؟

بک لینک ها انواع مختلفی دارند که در صفحه ساخت بک لینک رایگان تقریباً تمامی انواع آن را شرح داده ایم و لیست بسیاری از سایت ها جهت ساخت بک لینک رایگان را نیز در اختیارتان گذاشته ایم که پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نمائید.

به طور مختصر و کلی، بک لینک ها به انواع: بک لینک رپورتاژی (لینک‌های موجود در رپورتاژ آگهی)، بک لینک پروفایلی، بک لینک های فروم و انجمن، بک لینک های شبکه های اجتماعی، بک لینک سوشیال بوکمارک، بک لینک های کامنتی، بک لینک های دانشگاهی (غالباً با پسوند EDU)، بک لینک های دولتی (غالباً با پسوند GOV)، بک لینک های تقویتی تقسیم می شوند.

بنابراین باید در نظر داشته باشید که در مبحث لینک سازی، سوال “چه نوع بک لینک” جایگاهی ندارد و باید متنوع، مداوم و کاملا طبیعی و حرفه ای کار کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

این صفحه شامل 3 دیدگاه می‌باشد.

  1. سلام ممنون از شما بابت تلاش بی وقفه در این زمینه

    1. سلام و عرض ادب
      دوست گرامی بک لینک های سایدبار شدیدا خطرناک هستند. در استفاده از این نوع بک لینک ها کاملا احتیاط کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *